Harder than I thought

Självklart menade jag mig själv i förra inlägget! Annars hade jag inte lagt upp två egobilder på mig själv och skrivit att jag var kär ;) 

Det var svårare än jag trodde.
I snart 4 månader har jag lyssnat på en låt, varenda dag. Jag somnar till den varje natt och jag är fortfarande inte trött på den. Sagoland- Medina är en låt som verkligen fäst sig i mitt hjärta, jag klarar inte av att slänga bort den bara sådär. Jag kommer nog inte tröttna på den, inte på ett långt tag iaf. Om jag inte tröttnat på den efter flera gånger den spelats på repeat och det snart gått 4 månader så lär det ta sin lilla tid innan den försvinner.

Ganska sjukt, den startades på spotify just nu- Slumpvis.. Damn, minnena av dig försvinner nog aldrig.. 



Kommentarer
Postat av: Mad at you

Jag har gett upp hoppet om Modest Mouse.. Den är jag över.



Jag har dock r.kelly som jag inte kan släppa.... och greande...

2011-08-04 @ 23:38:56
URL: http://madatyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0