~♕ HBG-FESTIVALEN ♕~

Idag är det äntligen dags för den efterlängtade helsingborgsfestivalen! Men tyvärr är vädergudarna inte på vår sida idag, men jag tänker köra på shorts ändå! Mina lovely vänner, Jennifer, Carro, Julia & Amanda kommer hit sen så sticker vi till stationen och tar tåget tillsammans in till Helsingborg. FIESTA MED DE BÄSTA! ♥

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Harry Potter då jag inte har något bättre för mig. Och vet ni vad? Jag åt en jätteäcklig banan igår, så jävla äcklig var den. - Omogen. Men ja, äcklig. Sen skulle jag äta en chokladboll och när jag tagit en tugga så får jag ett äckligt långt hårstrå i munnen, SOM SITTER FAST I KAKAN!! Så jävla naasty- jag mår illa bara jag tänker på det- Men jag höll fan på att spy.. Usch!! Och nej, jag åt aldrig upp den, fick avsmak direkt.



Kolla så sött kollage jag gjort på min vägg, hihi. - Bilder från Jersey och vårt "Spex-foto"




Kommentarer
Postat av: Mad at you

MEEEN FYYY vem hade bakat den!? DU?

2011-07-29 @ 02:31:52
URL: http://madatyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0